Favorito y comentario
Appartamento con riscaldamento in Ca n'Aurell Terrassa
Caratteristiche principali
- 90 m2
- 3 hab.
- 2 bagni
- 2.722 €/m2
Informazioni dettagliate
cèntric
Pis senyorial de 90m2 (82m2 útils), en edifici de façana d'obra vista i en una comunitat reduïda de només 5 veïns i a tocar de la Rambla.
Entrada/Rebedor, 3 habitacions (13-9 i 8m2). 1 Bany complet amb banyera (4 peces) i 1 Aseo de cortesia. Cuina independent de 10m2 amb espai per taula i cadires. Menjador-Sala d'Estar de 30m2 amb sortida a balcó de 5m2. Espai de Galeria-Safareig
Porter automàtic. Ascensor. Terra de marbre. Portes de roure. Tancaments exteriors de doble vidre tipus Climalit amb sistema de seguretat interior. Calefacció per radiadors de gas natural. Armari encastat al dormitori. Sistema d'alarma a tot el pis. Orientació Sud.
Zona amb tots els serveis: Botigues, Comerç, restauració, Escoles, parades de bus.... A 2 minuts de l'Estació de Ferrocarrils de Rambla d'Egara, Parc de Sant Jordi, Plaça del Progrés, Mercat de la Independència i amb fàcil accés a l'autopista C-58.
Si busques una bona ubicació en una zona molt agradable i busques un pis conservat per entrar a viure..... vine a veure'l!
ultima modifica
Distribuzione
- 3 stanze
- Superficie 90 m2
- 2 bagni
- Cucina abitabile
Caratteristiche Generali
- Riscaldamento
- Senza posto auto
- Senza aria condizionata
- Anno di costruzione 1992
- Vicino ai trasporti pubblici
Impianti condominiali
- Ascensore
Galleria
Ubicazione
Ca n'Aurell
