Favorito y comentario
Appartamento con riscaldamento in Sant Celoni
Caratteristiche principali
- 100 m2
- 4 hab.
- 1 bagno
- 1.650 €/m2
Informazioni dettagliate
PIS TOT EXTERIOR I LLUMINÓS
Pis tot exterior i orientació sud a la zona del Temple de Sant Celoni.
Pis de 100m2 amb menjador de 18 m2 i sortida a balcó davanter amb vistes al Parc Natural del Montnegre i Corredor.
Cuina equipada de 10 m2 amb sortida a galeria de 6,5m2.
El pis consta de 4 habitacions, 3 de dobles (12, 13 i 17 m2) i una d´individual (7,5m2). Aquesta darrera es podria obrir per fer més gran el menjador, si es vulgués.
Trobem un bany complet de 9m2 amb àmplia banyera.
El pis disposa de calefacció a gas amb radiadors a totes les estances.
Es tracta d'una 4rta planta en un edifici sense ascensor.
OPORTUNITAT:
És una oportunitat per invesors. Actualment en el pis hi ha llogueters amb contracte fins d'aquí a un any de 550€/mes que podria cobrir la quota mensual de la hipoteca (370€-580€/mes, segons si és variable o fixa).
Si ho necessites, t’assessorem en el procés d’obtenció de la teva hipoteca. Tenim un agent comercial de Nationale Nederlanden a la teva disposició per ajudar-te en la teva hipoteca de ING. Posa’t en contacte amb nosaltres i t’informarem.
UBICACIÓ:
Sant Celoni es troba als peus del Parc Natural del Montseny, a 5 minuts de l'autopista AP7, a mig camí entre Barcelona i Girona. El Temple es tracta d´una zona molt tranquil.la però ben comunicada i amb tots els serveis a peu (supermercat, farmàcia, forn de pà, estanc, cafeteries).
ultima modifica
Distribuzione
- 4 stanze
- Superficie 100 m2
- 1 bagno
- Cucina abitabile: No
- Lavanderia
Caratteristiche Generali
- Riscaldamento
- Senza posto auto
- Senza aria condizionata
- Vista sulla montagna
Impianti condominiali
- Senza ascensore
Galleria
Ubicazione