Voto Salvato!
Lo vedrai solo tu
Commento salvato!
Aggiungi la tua valutazione e/o un commento per questo annuncio. Lo vedrai solo tu
370.000 € Avvisami se diminuisce
è diminuito 5.000 €

Attico con parcheggio piscina in L´Estany Calafell

  • 120 m2
  • 3 hab.
  • 2 bagni
  • 3.083 €/m2

FABULÓS ÀTIC DÚPLEX A PRIMERA LÍNIA DE PLATJA, AMB VISTES AL MAR

El que fa única i exclusiva aquesta propietat és la ubicació; i la gran terrassa privada i discreta a l’àtic, amb vistes al mar i amb instal·lació de llum i aigua. Tens el privilegi de posar-hi jacuzzi, barbacoa, solàrium o espai de chill out.

El pis, situat a la quarta planta (àtic), de 120m2 (entre pis i terrasses), consta de:

1a planta: 3 habitacions, dues d’elles exteriors; dos banys complets; una sala-menjador amb sortida a una àmplia terrassa amb vistes al mar i a la zona comunitària; cuina equipada; i una galeria-safareig.

2a planta: gran terrassa privada de 30m2 amb vistes al mar. S’hi accedeix a través de l’escala comunitària.
El pis es troba en bon estat, a punt per anar-hi a viure.

El preu inclou una plaça d’aparcament de fàcil accés, i molt segura , situada dins el pàrquing del mateix edifici, amb entrada directe per l’ascensor a la planta de la teva vivenda.

El complex consta de gran zona comunitària, molt ben cuidada, amb piscina, solàrium i zona de jardins. Pots gaudir del luxe d’accedir directament des de la teva llar a la platja i a la piscina.

La ubicació és un altre dels grans atractius d’aquesta propietat: en una zona tranquil·la i de qualitat, a Mas Mel, Calafell. Està molt ben comunicada: a 10 minuts a peu s’accedeix al Port nàutic de Segur de Calafell, a la zona comercial i d’oci, al centre del municipi i al transport públic.

L’edifici va ser construït l’any 1989. Les despeses de comunitat són de 60e/mes, i l’IBI de 400e/any.

No dubtis a contactar amb nosaltres i en parlem!

ultima modifica

Distribuzione

  • 3 stanze
  • Superficie 120 m2
  • Terrazza 30 m2
  • 2 bagni
  • Cucina abitabile: No

Caratteristiche Generali

  • Posto auto
  • ammobiliato
  • Senza aria condizionata
  • Anno di costruzione 1989
  • Certificato energetico :
    Consumo:
    E
    29 kW h m2 / año
    Emisiones:
    D
    26 kg CO2 m2 / año

Impianti condominiali

  • Ascensore
  • Piscina Condominiale
Annuncio: 53989000000016

Ubicazione

L´Estany Carrer de Josep Carner

Naviga per la mappa cliccandoci sopra
370.000 € Prezzo dell´annuncio
3.103 €/m2€/m2 población
3.083 €/m2€/m2 dell´annuncio
1% più economico della media*
Vedi evoluzione €/m2 in Calafell
Ti avvisiamo quando abbiamo un annuncio come questo? Crea il tuo avviso e noi ti avvertiremo per posta elettronica quando ci saranno annunci nuovi o se saranno modificati
 

Contatta Flip&Go Real Estate

Codice rif. annuncio habitaclia/Calafell1:

Vedrai il telefono dopo aver inviato il tuo contatto all’annunciante di modo che ti può rispondere.
Vedrai il telefono dopo aver stabilito il contatto
Inviando...