Favorito y comentario
Duplex con riscaldamento in Sant Narcis Girona
Caratteristiche principali
- 115 m2
- 3 hab.
- 3 bagni
- 1.957 €/m2
Informazioni dettagliate
Duplex reformat de 115m2 a lAvinguda Sant Narcis
T?encantarà aquest magnífic dúplex situat al cor del barri de Sant Narcís, una zona tranquil·la i amb molt bona connexió dins de Girona. Només a 2 minuts del Corte Inglés. Construït l?any 2002 i renovat recentment amb molt de gust, aquest habitatge combina comoditat, llum natural i funcionalitat en un ambient càlid i acollidor.
A la planta principal hi trobem una àmplia suite amb un bany que té banyera, perfecta per gaudir de privacitat i moments de relax. El saló-menjador, ampli, amb sostres alts i lluminós, dona accés directe a un balcó ideal per prendre l?aire. La cuina, independent i totalment equipada, ofereix un espai còmode per cuinar. Aquesta planta es completa amb un segon bany amb plat de dutxa, pràctic i actual.
La planta superior acull dues habitacions addicionals, perfectes com a dormitoris, estudi o zona de jocs, així com un tercer bany. Tot plegat fa que aquest dúplex sigui ideal tant per a famílies com per a qui necessiti espais diferenciats.
Amb acabats contemporanis, calefacció, aire condicionat i una distribució molt funcional, aquest pis és una oportunitat excel·lent per entrar-hi a viure. Un habitatge amb personalitat i totes les comoditats en una ubicació privilegiada. No deixis escapar aquesta oportunitat!
Actualment llogat també pot ser una bona inversiò. ( El PVP indicado no incluye impuestos ni gastos de Escritura ).
PARA PROPIETARIOS:
¿Necesitas vender para comprar? te ayudamos coordinándolo todo y con hipoteca cambio de casa.
¿Tienes prisa en vender? te ofrecemos una venta rápida con todas las garantías.
¿Necesitas una hipoteca? en donpiso la encuentras y en condiciones preferentes.
¿Herencias?, ¿Divorcios?, te ayudamos y coordinamos todo.
Infórmate: -
ultima modifica
Distribuzione
- 3 stanze
- Superficie 115 m2
- 3 bagni
Caratteristiche Generali
- Riscaldamento
- Aria Condizionata
- Anno di costruzione 1995
Impianti condominiali
- Ascensore
Galleria
Ubicazione
Sant Narcis