Voto Salvato!
Lo vedrai solo tu
Commento salvato!
Aggiungi la tua valutazione e/o un commento per questo annuncio. Lo vedrai solo tu

Affitto duplex in països catalans 6-12 in Ca n´Alzamora Rubí

  • 90 m2
  • 3 hab.
  • 2 bagni
  • 17,01 €/m2

PRECIÓS DUPLEX AMB JARDÍ. TIPUS CASA ADOSADA . A 2 MIN DE ST CUGAT /HGC . LLOGUER LLARGA DURADA- DISPONIBLE A PARTIR D'OCTUBRE

Descobreix aquest acollidor dúplex en lloguer a Ca n’Alzamora – Parc Sedó, un espai que combina llum, comoditat i qualitat de vida en un entorn tranquil i envoltat de natura.

A la planta baixa, un rebedor dóna la benvinguda i distribueix la zona de dia i la zona de nit. A la part més íntima hi trobem una habitació doble i una habitació individual, totes dues amb accés directe a la terrassa que dona a un tranquil carrer de vianants, i un bany complet. La zona de dia destaca per un ampli menjador de gairebé 30 m², molt lluminós, amb sortida al jardí privat i semi moblat amb mobles d’estil anglès fets a mida. La cuina, gran i funcional, ofereix espai per a taula i té accés a un safareig independent.

A la planta superior ens espera la suite principal, amb armaris encastats i un bany complet amb banyera i finestra exterior que inunda l’espai de llum natural.

L’exterior és un dels grans atractius: un jardí amb gespa, terrassa amb tendals motoritzats, barbacoa, reg automàtic i un pràctic espai d’emmagatzematge per a estris de jardí. Tot pensat perquè gaudeixis de moments de relax a l’aire lliure.

Aquest dúplex disposa d’acabats de qualitat que garanteixen confort i benestar: parquet de roure, persianes motoritzades, aire condicionat amb bomba de calor a les dues plantes, calefacció i cuina de gas natural, i tancaments d’alumini amb aïllament i mosquiteres.

La ubicació és immillorable: al cor del barri de Ca n’Alzamora, dins la urbanització Parc Sedó, envoltat de zones verdes, escoles i comerços de proximitat. Una zona residencial tranquil·la, amb ràpid accés a FGC, RENFE, bus i connexió directa a l’A7.

Un habitatge amb caràcter i llum que t’ofereix la possibilitat de viure en un espai tranquil, còmode i ben connectat.

REQUISITS: 1 mensualitat de dipòsit i 2 de garantia addicional. No es permeten mascotes.

DOCUMENTS A APORTAR: contracte laboral, 3 darreres nomines, vida laboral, renta'24, referències d'antics llogaters.
El lloguer no pot superar el 30% dels ingressos familiars.

LA VIVENDA ESTARÀ DISPONIBLE A PARTIR DE L'OCTUBRE.

Abstenir-se agències i persones que no compleixin els requisits.

ultima modifica

Información del precio

  • Precio alquiler: 1.531 €
  • Índice Alquiler: Non informato dall'inserzionista/non applicabile

Distribuzione

  • 3 stanze
  • Superficie 90 m2
  • 2 bagni
  • Cucina abitabile

Caratteristiche Generali

  • Riscaldamento
  • Posto auto
  • Senza ammobiliare
  • Aria Condizionata
  • Anno di costruzione 1998
  • Vicino ai trasporti pubblici
  • Certificato energetico :
    Consumo:
    E
    34 kW h m2 / año
    Emisiones:
    E
    157 kg CO2 m2 / año

Impianti condominiali

  • Senza ascensore
Annuncio: 500006001709

Ubicazione

Ca n´Alzamora PAÏSOS CATALANS 6-12

Naviga per la mappa cliccandoci sopra
1.531 € Prezzo dell´annuncio
14,66 €/m2€/m2 comarca
17,01 €/m2€/m2 dell´annuncio
Vedi evoluzione €/m2 in Rubí
Ti avvisiamo quando abbiamo un annuncio come questo? Crea il tuo avviso e noi ti avvertiremo per posta elettronica quando ci saranno annunci nuovi o se saranno modificati
 

Contatta Privato

Codice rif. annuncio habitaclia/555fa3322244:

Vedrai il telefono dopo aver inviato il tuo contatto all’annunciante di modo che ti può rispondere.
Vedrai il telefono dopo aver stabilito il contatto
Inviando...